Annons:
Etikettövrigt-kampsportsrelaterat
Läst 659 ggr
tlover
10/24/15, 9:21 PM

Senaste träningen

Du som varit inne i te iFokus vet att det finns en tråd om "vad dricker du för te just nu" och "Vad dricker du för örtte just nu" där man skriver ner vad man dricker för te/örtte nu eller nyss.

Denna tråd är tänkt att vara liknande fast med vad man tränade senast, kampsportsrelaterat då.

Jag tränade senast sparring (en övning som vi kallar "akta" både vanlig fart och extra långsamt)

l'm back

Annons:
tlover
10/25/15, 11:16 AM
#1

Senaste träningen var lite sparringövningar ("Akta" igen)

l'm back

tlover
12/30/15, 9:16 PM
#2

Senaste träningen var 4 minuter (hade just cyklat i 45 minuter så jag var lite slut) fri sparring och härdningsövningar

l'm back

Lustgas
1/7/16, 12:01 PM
#3

Senaste var i tisdags, två pass. Det första passet var väldigt grundläggande, eftersom vi bara var två som kom utöver instruktören. Lärde mig mycket som jag behöver förbättra! Det senare passet best d mest av partekniker 🙂

vendelay
5/26/16, 10:58 PM
#4

Min senaste träning var inte direkt kamsportsrelaterad men ett bra sätt att öva upp kondition, uthållighet i musklerna och styrka för kampsport.

Körde en lättare variant av benchmarken Cindy. 5 pull ups (jag gjorde jumping pull ups), 10 push ups, 15 airsquats. Vi körde ett varv varannan minut i 20 minuter. WOW, vad jobbigt!

Var snäll mot alla - bli vegan ❤

Upp till toppen
Annons: