Annons:
Etikettövrig-träning
Läst 835 ggr
[Allanboysen]
2017-01-22 20:09

Hjälp! Träna? Äta?

Hej! Är 15 år och tränar inför toughest. Tränar 2 hårda pass på ca 1h 20min i veckan, ett konditionspass och ett hårt simpass för tränare i veckan. Så springer jag på lördagar. Så jag tränar ca 5h 40min i veckan. Mitt schema brukar se ut såhär: Måndagar: boxning 19-20.20 Tisdagar: vila/30 min springa Onsdag: 14.00 simning till 15.00. På kvällen boxning 19-20.20 Torsdag: vila/30min springning Fredagar: 13-14 konditionspass/varierande Lördagar: tränar taktik/springer Söndagar: vila ev springa i grupp Borde jag lägga in någon vilodag/extra springning? Vill gärna att Toughest ska bli så enkelt som möjligt. Har tränat såhär i snart en månad. Började i mellandagarna 2016. Så har tränat såhär i ca en månad. Vad ska jag äta? Vet att kosten är viktig men vet aldrig vad jag ska laga. Vill lära mig springa en mil också, är det rimligt att träna upp sig till på kanske 1-2 veckor? Hur ska jag träna för det? Alla tips mottages tacksamt!

Annons:
[Allanboysen]
2017-02-10 10:12
#1

Jag kan säga att mitt schema är uppdaterat, jag tränar på klubben måndagar, tis, ons & tors, vilar fredag, och springer på lördagar.

Upp till toppen
Annons: