Träningsdagböcker

tlovers träningdagbok. Mål: dojon

2018-02-09 19:16 #0 av: tlover

Nu börjar det kännas värt att börja träna igen då jag kommer att kunna komma tillbaka till dojon.

Här är min träningsdagbok. Det kommer att vara mer än bara kampsport då jag behöver bygga upp både kondition och styrka innan jag känner att jag kan komma tillbaka

Anmäl
2018-02-09 19:19 #1 av: tlover

9/2-18 gym

Första gången på gymmet på länge, åh så svag jag har blivit.

Uppvärmning 16 min löpning (det var tänkt 20 men jag råkade komma åt nödstoppet)

Axelflyes 3x15 4kg
Axelpress m hantlar 3x15 4kg
Biceps curl hantel, koncentrerad 3x15 3kg
Biceps curl c stång 3x10

Anmäl
2018-03-22 11:33 #2 av: tlover

22/3 Yoga på morgonen (solhälsning x3) och löpning/promenad efter frukost på 26 minuter totalt (11min löpning/15 min promenad)

21/3 Träning med dottern, vanliga "träningsschemat" + lite extra

20/3 Löpning/promenad 25 minuter totalt (10min löpning/15 min promenad)

Före det, massa vab, sjukdom, flytt och jobb

Anmäl
2018-04-05 20:36 #3 av: tlover

Idag blev det 28 min på löpbandet

Anmäl
2018-06-14 22:17 #4 av: tlover

Jogging i ca 20 min påväg till gymmet, marklyft, latsdrag, axelpress m hantlar och axelflyers på gymmet

Anmäl

Bli medlem på iFokus

För att kunna delta i diskussionen måste du bli medlem på iFokus. Det går snabbt, enkelt, och kostar ingenting. Medlemskapet ger dig tillgång till över 300 sajter.